SZANOWNI PACJENCI, od 30.05. do 02.06.2024 r. nasza klinika będzie nieczynna.

Warunki współpracy

WARUNKI WSPÓŁPRACY I GWARANCJI

Udzielamy gwarancji na wykonaną przez naszego lekarza pracę. Jeśli w czasie okresu gwarancyjnego, przy zachowaniu przez pacjenta zaleceń lekarskich, efekt leczenia ulegnie pogorszeniu, mają Państwo prawo do bezpłatnego powtórzenia zabiegu.

WARUNKI GWARANCJI

Okres gwarancji dla poszczególnych zabiegów:

1) WYPEŁNIENIA: 24 miesiące (dotyczy wypełnień estetycznych, warstwowych wykonywanych na podstawie szablonu) lub 12 miesięcy (pozostałe wypełnienia), pod warunkiem stosowania się pacjenta do poniższych zaleceń:
  • przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z otrzymanym i zatwierdzonym przez lekarza planem leczenia,
  • obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych, jeżeli lekarz nie zaleci inaczej to co najmniej dwa razy do roku (minimum co 6 miesięcy),
  • utrzymanie odpowiedniej higieny jamy ustnej,
  • przestrzeganie zaleceń lekarza/ higienistki,
  • systematyczne usuwanie złogów i fluoryzacja zgodnie z zaleceniami,
  • wykonywanie zalecanych zdjęć RTG.

2) PROTETYKA: 24 miesiące (nie dotyczy napraw), pod warunkiem stosowania się pacjenta do poniższych zaleceń:
  • przeprowadzenie i zakończenie pełnego leczenia zgodnie z otrzymanym i zatwierdzonym przez lekarza planem leczenia,
  • przestrzeganie zaleceń lekarza i personelu gabinetu,
  • systematyczne usuwanie złogów i fluoryzacja zgodnie z zaleceniami,
  • utrzymywanie odpowiedniej higieny jamy ustnej i uzupełnień protetycznych,
  • zgłaszanie się na wizyty kontrolne w wyznaczonych terminach,
  • użytkowanie uzupełnień protetycznych zgodnie z ich przeznaczeniem,
Wykonywanie napraw we własnym zakresie zrywa umowę gwarancji.

3) IMPLANTY: 10 LAT, pod warunkiem stosowania się pacjenta do poniższych zaleceń:
  • przeprowadzenie i zakończenie pełnego leczenia zgodnie z otrzymanym i zatwierdzonym przez lekarza planem leczenia,
  • przestrzeganie zaleceń lekarza,
  • zgłaszanie się na wizyty kontrolne w wyznaczonych terminach,
  • przestrzeganie zakazu palenia papierosów,
  • utrzymywanie odpowiedniej higieny jamy ustnej,
  • wykonywanie zalecanych przez lekarza zdjęć RTG,
  • systematyczne usuwanie osadu zgodnie z zaleceniami w Klinice z Wieży Dentysta we Władysławowie,
  • wykonywanie uzupełnień protetycznych na implantach w Klinice z Wieży.
4) ZĘBY MLECZNE: Nie udzielamy gwarancji na leczenie zębów mlecznych.

PRAWA PACJENTA

Dokumentem stwierdzającym prawo do reklamacji jest karta pacjenta zawierająca datę, rozpoznanie i przebieg leczenia oraz podpis lekarza.
Wszystkie zabiegi wykonywane w Klinice Z Wieży są przeprowadzane z maksymalną starannością, zgodnie z aktualnymi możliwościami technicznymi i wiedzą medyczną. W przypadku niezadowolenia pacjenta z wykonanej przez lekarza pracy, w okresie gwarancyjnym każdy zabieg (z wyjątkiem zabiegów warunkowych), może zostać powtórzony. Wszelkie niezgodności z oczekiwaniami powinny być zgłaszane w momencie ich zauważenia.

Wszyscy lekarze pracujący w Klinice Z Wieży zobowiązani są do możliwie szybkiego reagowania na zgłoszone uwagi. Jeśli lekarz wykonujący dane leczenie przebywa na urlopie, to każdy inny lekarz obecny w klinice, w miarę możliwości czasowych i umiejętności, przeprowadzi powtórne leczenie (np. założenie plomby) nieodpłatnie.
Zabiegi przeprowadzane warunkowo są przeprowadzane z maksymalną starannością, ale nie podlegają warunkom reklamacji. Informacja o warunkowym przeprowadzeniu leczenia wymaga podpisu pacjenta w karcie.

Przed wykonaniem zabiegu lekarz lub personel gabinetu informuje pacjenta o cenie planowanego leczenia – przedstawia różne warianty cenowe planowanego leczenia. Koszty zabiegu mogą ulec zmianie wyłącznie wtedy, gdy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w planie leczenia (np. korzeń zęba jest zbyt zniszczony, miękki aby utrzymać wkład, pomimo tego, że RTG zęba nie wykazywało takich zmian). W takim wypadku lekarz, o ile to będzie możliwe, powinien przerwać zabieg i poinformować pacjenta o zmianie warunków i kosztów leczenia.
Cennik znajduje się w recepcji.

Przy planowaniu wysokospecjalistycznego, skomplikowanego leczenia wymagającego długiego okresu czasu i wyjątkowo dużego nakładu materiałowego (np. rozległe odbudowy implantologiczne, ekwilibracja zgryzu z odbudowami protetycznymi i podniesieniem zwarcia), dopuszcza się indywidualną wycenę prac opartą na rzeczywistych, przewidywanych kosztach, które przed przystąpieniem do leczenia muszą być ustalone z pacjentem.

Pacjenci z ostrym bólem przyjmowani są w pierwszym wolnym terminie, w miarę możliwości poza kolejnością. Aby umówić taką wizytę należy dzwonić jak najwcześniej w dni robocze od godziny 7.30 w celu ominięcia konieczności długiego czekania. Pacjenci będą przyjmowani od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00, oraz w soboty od 8.00 do 14.00.

Pacjent umawiany jest na określony dzień i godzinę, a my dokładamy wszelkich starań, aby czas rozpoczęcia wizyty był dotrzymany. Ze względu na specyfikę pracy mogą jednak wystąpić niewielkie opóźnienia, za które z góry przepraszamy. Personel gabinetu stomatologicznego Kliniki Z Wieży w miarę możliwości będzie starał się informować o tym z góry.

Jeżeli pacjent nie może przybyć na umówioną wizytę, powinien poinformować recepcję najszybciej jak to jest możliwe. Informacja o niestawieniu się na wizytę na mniej niż 6 godzin od wyznaczonego terminu powoduję, że przeznaczony na Państwa wizytę czas nie może być wykorzystany przez innego pacjenta i dlatego prowadzi do czasowej utraty przywilejów związanych z pierwszeństwem oraz utratę przyznanych wcześniej rabatów. Dwukrotne niestawienie się na umówioną wizytę powoduje konieczność złożenia wadium w wysokości 50 zł.

Jeżeli pacjent ma wątpliwości co do jakości przeprowadzonego leczenia, ma prawo do zgłoszenia uwag i konsultacji z właścicielem kliniki dr Janiną Labuda-Dziarnowską. Zażalenie będzie rozpatrzone w najszybszym możliwym terminie.
CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Polecane usługi

ORTODONCJA

Piękny uśmiech to coś, dzięki czemu inni odbierają nas jako osoby schludne, zadbane, godne zaufania.

implantologia

Profilaktyka jest najskuteczniejszą formą unikania braków w uzębieniu, niestety czasami jest na to już za późno.

periodontologia

Badania przesiewowe w kierunku nowotworów oraz chorób przyzębia.

protetyka

Protetyka stomatologiczna zajmuje się uzupełnianiem braków w uzębieniu oraz rekonstrukcją zębów zniszczonych.

korony i licówki

Piękny, biały uśmiech daje więcej pewności siebie i pomaga w osiąganiu sukcesów. Można go osiągnąć m.in. poprzez zabiegi medycyny estetycznej czy ortoliftingu
KLIENCI O NAS

OPINIE

UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ

KONTAKT

Dentysta z Wieży
ul. Rybacka 8B lok. U4 i U5
84-120 Władysławowo
Godziny otwarcia
pon - pt: 8:00 - 20:00
sob: 8:00 - 14:00

udogodnienia

PARKING
wifi
klimatyzacja
udogodnienia
płatność kartą
strefa dla dzieci
powered by getknow